13 Oktober 2012

GAYAKAN HANDBAG DENGAN SHAWL ATAU SCARF, AKSESORI DWIFUNGSI




Another tips from me, bersempena musim luruh/dingin di negara orang, namun, tempiasnya masih sampai ke negara kita yang panas dan lembab sepanjang tahun. Hujung tahun seperti sekarang, cuaca yang tidak menentu,  adakala panas terik dan tiba-tiba hujan turun mencurah-curah. Kalau di pantai timur, semua juga sudah maklum akan musim tengkujuh yang biasanya akan mengakibatkan banjir.

Apa kata anda dapatkan sekurang-kurang sehelai shawl atau selendang yang cantik-cantik, untuk digayakan bersama handbag anda? Shawl tak semestinya harus berada di leher atau bahu, apalagi jika kita sedang berada di luar yang panas terik. Tak sesuai! Ikatkan di tepi handbag agar handbag anda (dan gaya anda) kelihatan lebih stylish.

Owwwhhhh.... dalam perjalanan ke shopping complex, hujan turun mencurah-curah. pasti apabila berada di shopping mall nanti, anda akan merasa sejuk hingga ke tulang!

Apa lagi, gunakan shawl atau scarf yang diikat di bag, dan lilitkan saja ke leher atau bahu anda. Praktikal, kan? Anda tak perlu ke Amerika atau Eropah untuk menggayakan shawl dan scarf anda seperti yang anda biasa lihat pada gaya celebiriti ternama itu. Anda juga boleh!




0 ulasan: